בחירת המוצרים שלי
בכל רגע תמצאו את המוצרים המועדפים שלכם הודות להזדהותכם באתר
כבר רשום
נא לעדכן כתובת מייל וסיסמא כדי להזדהות
אימייל :
סיסמא :
שכחתי סיסמא?
fermerשכחתי סיסמא?


אישור
לקוח חדש
(* שדות חובה )
שם תואר* :
שם משפחה* :
שם פרטי * :
תאריך לידה* : / /
כתובת* :
מיקוד* :
עיר* :
ארץ* :
טל* :
איך היכרת אותנו?* :
האם אתה מסכים לקבל הצעות מסחריות על ידי SMS מן OPTICAL CENTER?:
האם אתה מסכים לקבל הצעות מסחריות על ידי דוא"ל מן OPTICAL CENTER?:
אימייל* :
סיסמה* :
הקלד סיסמה שוב* :

המידע נאסף על ידי אופטיקל סנטר כדי לספק את השירותים שנרכשו להכין את ההזמנה שלך. יש לך את הזכות לגשת, לתקן או למחוק את הנתונים שלך, לשאול כל דבר במייל contact@optical-center.com או בכתובת הבאה: OPTICAL CENTER - 74-76 rue Laugier - 75017 פריז (צרפת). לקבלת מידע נוסף, תוכל לעיין במדיניות הפרטיות בכתובת זו: מדיניות ניהול נתונים

אישור

שאלות נפוצות

Whatsapp Facebook Twitter Addthis

כדי לקבל תשובות לשאלותיכם מבלי שיהיה עליכם לפנות לשירות הלקוחות שלנו, optical-center.co.il הכווין עבורכם רשימת שאלות ותשובות נפוצות.

במידה שאלתכם אינה מופיעה ברשימה, אנא צרו עימנו קשר בטלפון או בצ'אט.

 

תשובות לשאלות נפוצות

 

כיצד יוצרים עמנו קשר?

ניתן לשלוח מייל ל- contact@optical-center.com , ואנו נשיב לכם בהקדם האפשרי. כמו-כן, תוכלו להתקשר אלינו למספר 02-6667777 מיום ב' עד יום ו', בין השעות 19:00-10:00.

 

האם עדשות המגע המוצעות על ידכם זהות לאלו הנמכרות בחנויות?

-כל עדשות המגע הנמכרות באתר optical-center.co.il זהות במדויק לאלו המוצעות בחנויות. עדשות המגע עונות לדרישות התקנים של האיחוד האירופי. כל עדשות המגע הן מותגים מקוריים.

 

מעולם לא היו לי עדשות מגע, האם אוכל לרכוש עדשות מגע באתר optical-center.co.il?

- הרכבת עדשות מגע מחייבת התאמה לראייה. לפיכך, נדרשים מספר ניסיונות כדי לקבוע מהי העדשה המתאימה ביותר לעיניים שלכם. על כן, מן הראוי להיבדק על ידי רופא עיניים לפני ההזמנה הראשונה שלכם באתר

www.optical-center.co.il .

עם זאת, ברגע שתמצאו את הדגם המדויק של עדשות המגע, תוכלו להזמין אותן באמצעות  https://www.optical-center.co.il .

 

המחירים שלכם זולים במיוחד, איך אתם מסבירים את זה?

- כוח הקנייה שלנו מאפשר לנו להשיג מחירים ללא תחרות. optical-center.co.il אנחנו מבטיחים את המחירים הזולים ביותר בכל מדינות אירופה ומתחייבים להחזיר את הפרש העלות במקרה שתמצאו מחירים זולים יותר.

 

האם התשלום באמצעות כרטיס האשראי מאובטח?

- בימינו, התשלום באמצעות כרטיס אשראי באינטרנט מאובטח לחלוטין. חברת כרטיסי האשראי שלנו OGONE ידועה כחברה מובילה בתחום תשלומים מקוונים מאובטחים.

גם תשלום באמצעות PAYPAL אפשרי ומבטיח שקט נפשי אמיתי בקנייה. כמו כן אנו עושים שימוש בשיטת 3D SECURE כדי להבטיח לכם ביצוע תשלומים מקוונים בביטחון מלא.

 

אם עדשות המגע שקניתי אינן מתאימות לי, מה אוכל לעשות ?

- לפני כל הזמנה ראשונית של עדשות מגע, עליך להיבדק תחילה על ידי רופא עיניים. אם אכן עשית זאת והעדשות אינן מתאימות, אנו מציעים לך לפנות בהקדם לרופא העיניים שבדק אותך ונתן לך את המרשם לעדשות.

 

האם אתם שולחים מוצרים בארץ ובכל מדינות אירופה ?

- כן, ללא יוצא מן הכלל.

 

האם אפשר להחזיר סחורה?

- כן, בתוך 14 יום מיום הקניה.

אם המשקפיים חדשים ומצויים באריזתם המקורית, או, לחלופין, עדשות המגע עדיין באריזה מקורית וסגורה, תוכלו להחזיר אותם, ואנו נחליף אותם או נחזיר את התשלום תוך פרק זמן מרבי של 30 יום.

 

כיצד אמדוד את המרווח בין האישונים?

- אנו מציעים מספר שיטות:

  • • תוכל לצלם את עצמך כשאתה מחזיק את כרטיס האשראי מתחת לאף, כשהפנים שלך גלויות ואתה מישיר מבט. יש לצרף את התמונה להזמנה או לשלוח אותה ל- ; contact@optical-center.co.il

כך נקבל את המרווח בין האישונים.

- - מול מראה, יש למדוד בעזרת סרט מדידה את המרווח שבין אמצע האף לבין האישון.

מדידה זו מבטאת את המרווח בין האישונים.

- האופטומטריסט או רופא העיניים יכולים למדוד את המרווח הזה באמצעות מד-אישונים.

- כמו-כן, ניתן למצוא את מרווח האישונים בתעודת האותנטיות של העדשות הישנות או במרשם ליד האותיות: EP, DP, PD, EC, ECP, EIP, DIP.

 

מה הם זמני האספקה?

זמני האספקה מצוינים על גבי דף הפרטים של כל אחד מהמוצרים שלנו.

כדי לעמוד בזמני האספקה, הזמנתכם מטופלת מרגע הגעתה אלינו. המוצרים המצויים במלאי נשלחים באותו יום יחד עם הודעה בדוא"ל על תאריך הקבלה המשוער בליווי קוד המשלוח, כדי לאפשר לכם לעקוב אחר החבילה.

כאשר המוצר אינו מצוי במלאי, הוא יוזמן באופן אוטומטי אצל הספק, מבלי שזמן האספקה כפי שנמסר לכם ביום הקנייה ישתנה בשל כך.

 

כיצד אעקוב אחר ההזמנה?

מהרגע בו ההזמנה אושרה, תקבלו הודעת בדוא"ל עם סטטוס הזמנתכם.

עם משלוח החבילה, תקבלו הודעת בדוא"ל שנייה. הכתובת למשלוח כפי שציינתם בהזמנה וקוד "קוליסימו" של החבילה. בהזנת קוד זה באתר http://www.colissimo.fr/ תוכלו לבדוק בכל רגע נתון את כל המידע בנוגע לסטטוס המשלוח. .

באתר www.optical-center.co.il תוכלו לעקוב בבטחה אחר התקדמות ההזמנה בכל שלב ושלב עד ההגעה ליעדה.

 

האם אוכל להזמין משקפיים ללא מרשם?

באופן יוצא מן הכלל, נוכל להכין לכם משקפיים ללא מרשם במקרה של אובדן או שבירה של עדשות אופטיות.

אולם, עליכם לדעת שלא תהיו זכאים להחזר. כמו-כן, על מנת שנוכל לספק זוג משקפיים המתאים לציפיותיכם ולמצב הראייה שלכם, מומלץ לספק לנו מרשם של הבדיקות האחרונות כדי לוודא את פרטי ההזמנה.

 

האם אוכל להזמין משקפי ראייה לילדי ברכישה מקוונת?

מכירה מקוונת עבור ילדים שגילם פחות מ-16 אינה מותרת באינטרנט. זוהי הסיבה אשר בגינה אנו לא מציעים קולקציה לילדים. אנו מציעים לכם לפנות לחנות אופטיקל סנטר הקרובה למקום מגוריכם.

 

הבחירה שלי
TV
צור קשר
היסטוריה
מרוצה או החזר כספי
בחירת המוצרים שלי
נא לחץ על הקישור הבא כדי להתחבר ולהציג את המוצרים שבחרת
נקה מהמוצרים שנבחרו
תמיכה ויעוץ צור קשר בצאט לקניית אונלין מיום ראשון עד חמישי משעה 10:00 עד 18:00 contact@optical-center.com .
מוצרים שביקרת
רוקן את ההיסטוריה שלי