בחירת המוצרים שלי
בכל רגע תמצאו את המוצרים המועדפים שלכם הודות להזדהותכם באתר
כבר רשום
נא לעדכן כתובת מייל וסיסמא כדי להזדהות
אימייל :
סיסמא :
שכחתי סיסמא?
fermerשכחתי סיסמא?


אישור
לקוח חדש
(* שדות חובה )
שם תואר* :
שם משפחה* :
שם פרטי * :
תאריך לידה* : / /
כתובת* :
מיקוד* :
עיר* :
ארץ* :
טל* :
איך היכרת אותנו?* :
האם אתה מסכים לקבל הצעות מסחריות על ידי SMS מן OPTICAL CENTER?:
האם אתה מסכים לקבל הצעות מסחריות על ידי דוא"ל מן OPTICAL CENTER?:
אימייל* :
סיסמה* :
הקלד סיסמה שוב* :

המידע נאסף על ידי אופטיקל סנטר כדי לספק את השירותים שנרכשו להכין את ההזמנה שלך. יש לך את הזכות לגשת, לתקן או למחוק את הנתונים שלך, לשאול כל דבר במייל contact@optical-center.com או בכתובת הבאה: OPTICAL CENTER - 74-76 rue Laugier - 75017 פריז (צרפת). לקבלת מידע נוסף, תוכל לעיין במדיניות הפרטיות בכתובת זו: מדיניות ניהול נתונים

אישור

תנאי מכירה כלליים

Whatsapp Facebook Twitter Addthis

מבוא

אתר סחר אלקטרוני זה (להלן, "האתר") בכתובת http://www.optical-center.fr מוצג על ידי חברת אופטיקל סנטר, חברת מניות בערבון מוגבל בעלת הון בסך 10,000,000 אירו, שמשרדיה נמצאים בכתובת ‏ rue Laugier 75017 PARIS‏ 74-76 ומספרה  B 382 372 993ברשם החברות בפריז.

חברת OPTICAL CENTER SAS מפעילה חנות מקוונת בכתובת http://www.optical-center.fr העוסקת במכירה מקוונת של מוצרי אופטיקה ומשקפיים.

מקצוע האופטיקה נתון לפיקוח, והאתר מנוהל על ידי אופטיקאים מורשים.

לרשות הלקוח עומדים מספר הטלפון 0144401595 (מחיר שיחה מקומית רגילה בתוך צרפת) וצ'ט מקוון.

 

סעיף 1 - מטרה

מטרתם של תנאי מכירה כלליים אלה (להלן, "תנאי המכירה") היא מחד, ליידע את הצרכן (להלן, ה"קונה") על התנאים וההתניות שלפיהם המוכר (להלן, "אופטיקל סנטר" או "המוכר") מבצע מכירה ואספקה של המוצרים שהוזמנו, ומאידך, להגדיר את הזכויות והחובות של הצדדים בנוגע למכירת מוצרים על ידי אופטיקל סנטר לקונה.

תנאים אלה חלים, ללא הגבלה או סייג, על כל מכירות המוצרים המוצעים על ידי אופטיקל סנטר באתר האינטרנט שלה בכתובת http://www.optical-center.com.

על כן, עצם העובדה שהקונה מזמין מוצר המוצע למכירה באתר משמעה כי הוא מקבל באופן מלא את תנאי המכירה הנוכחיים, שהקונה מאשר שקרא לפני שביצע את ההזמנה. כל תיק רפואי הינו אישי, הלקוח מתבקש ליצור אזור לקוח לכל מוטב.

המוטב של משקפי ראייה במרשם מאשר כי הוא בן 16 ומעלה בזמן הרכישה. כל קונה הרוכש משקפי ראייה ועדשות במרשם בגילאי 16 עד 18 מאשר כי יש לו אישור מההורים לבצע את הרכישה. יש להמציא הוכחה על פי דרישה של אופטיקל סנטר.

הקונה מאשר כי ברשותו מרשם רפואי תקף שקיבל מרופא עיניים. יוזכר, כי במקרה של הזמנת עדשות מגע לתיקון ראייה בפעם הראשונה דרושה תקופת הסתגלות בהשגחה רפואית.

אופטיקל סנטר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי המכירה בכל עת. בנוסף, תנאי המכירה החלים על הזמנה הם התנאים שאישר הקונה בעת ביצוע ההזמנה. 

 

סעיף 2 - עריכת החוזה והזמנות

 

2.1 עריכת החוזה

כל הזמנה תיחשב הסכמה לתנאי מכירה אלה, מבלי לפגוע בכל תנאי חוזה ספציפיים בין הצדדים. הלקוח מקבל הודעה כי הוא יכול ליצור קשר בכל עת, באמצעות טלפון או צ'ט מקוון, עם אופטיקאי של אופטיקל סנטר לכל מידע הדרוש לו לפני ביצוע ההזמנה.

הקונה יכול לבדוק את פרטי הזמנתו ולתקן טעויות אפשריות. לפני אישור ההזמנה, מוצג לו סיכום עם פרטי המוצרים שנבחרו והמחיר הכולל, כולל עלויות משלוח. הוא יכול לשנות את סל המוצרים. מוצגת לו הצעת מחיר חינם לפני ביצוע המכירה. הצעת המחיר תקפה למשך חודש אחד, בכפוף לזמינות המוצרים.

מהרגע שבו הקונה מאשר את הזמנתו על ידי לחיצה על אייקון "אשר את התשלום", הוא נחשב כמי שאישר ביודעין את התוכן ואת תנאי ההזמנה האמורה ובמיוחד את תנאי המכירה, מחירים, היקף, מאפיינים, כמויות וזמני המשלוח של המוצרים המוצעים למכירה ומוזמנים על ידי הקונה.

המכירה תהיה סופית בעת ביצוע ההזמנה על ידי הקונה. הזמנה זו תאושר על ידי אופטיקל סנטר באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לקונה.

 

2.2  מחירים

מחירי המוצרים נקובים באירו וכוללים את כל המיסים (מע"מ + מיסים אחרים) למשלוח לצרפת, למעט עלויות מע״ם מס איחסון וטיפול של רשת המיסים למשלוח בארץ.

המחירים הקטלוגיים המוצגים באתר הינם אינדיקטיביים ומעודכנים מדי יום, ולכן ייתכן שישונו ללא הודעה מוקדמת. עם זאת, המחירים לחיוב הם המחירים התקפים ליום ולשעת ביצוע ההזמנה.

מאזור הלקוח של הקונה ניתן להוריד חשבונית מפורטת של הרכישה.

בהצגת חשבונית או הצעת מחיר מחנות פיזית הנמצאת בתחומי צרפת בתוך 30 יום משיגור החבילה, אופטיקל סנטר מתחייבת להחזיר את ההפרש, אם הקונה מוצא מחיר זול יותר במקום אחר להצעת מחיר או מוצר זהה, לא כולל מוצרים שנמצאו באינטרנט.

המחירים באתר www.optical-center.com תקפים אך ורק לרכישה מקוונת באתר. מחירים אלו עשויים להיות שונים מהמחירים בחנויות רשת אופטיקל סנטר (חנויות פיזיות).

 

2.3 זמינות מוצרים

הצעות המוצרים תקפות כל עוד המוצרים מוצגים באתר ונמצאים במלאי.

אם המוצר חסר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה, אופטיקל סנטר תיידע את הקונה במייל וההזמנה תתבטל אוטומטית. במקרה של חיוב בחשבון, הקונה יקבל זיכוי שניתן לראותו באזור הלקוח שלו. עם זאת, הלקוח יכול לקבל החזר כספי על הסכום על ידי סימון התיבה "החזר כספי על הזיכוי שלי" באזור הלקוח שלו. אם הוא אינו בוחר בהחזר כספי, הזיכוי יעמוד לרשות הלקוח למשך שנה. לאחר תקופה זו, אם אזור הלקוח אינו פעיל, הוא יימחק והזיכוי יאבד.


2.4 תאימות מוצרים

המידע המופיע בכל תיאור מוצר הוא המידע המסופק על ידי הספקים. המוצרים המוצעים עומדים בדרישות החקיקה האירופית הקיימת. אופטיקל סנטר אינה אחראית במקרה של אי תאימות לחקיקה של המדינה שאליה נשלח המוצר.

באחריות הקונה לבדוק עם הרשויות המקומיות האם ניתן לייבא או להשתמש במוצרים או בשירותים שבכוונתו להזמין.

התמונות לשם הדגמה בלבד. מומלץ לקונה לעיין בתיאור כל מוצר כדי להבין את מאפייניו המדויקים.

 


2.5 חבר מביא חבר ומבצעים

בעת ביצוע ההזמנה הראשונה, הקונה מוזמן ליצור חשבון אישי, שבו הוא יכול לראות את פרטיו האישיים וסיכום ההזמנה.

באזור אישי זה, הוא יכול להזין כתובות דוא"ל של אנשים שברצונו ליידע על האתר. אופטיקל סנטר תשלח להם מייל המזמין אותם לבקר באתר. חשבון הקונה יזוכה בשובר של 5 אירו על כל הזמנה שתבוצע על ידי חבר, בתנאי שהוא לא היה לקוח של האתר קודם לכן.

סכום השובר עשוי להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת. אפשרות חבר מביא חבר עשויה להתבטל בכל עת.

הקונה יכול להשתמש בקודי מבצע בקנייה. קודים אלו תקפים לתקופת זמן מוגבלת בלבד והאתר רשאי להסירם בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

 

2.6 מרוצה או אחזר כספי תוך 14 ימים

מרוצה או אחזר כספי: רק בקנייה באתר www.optical-center.com.

 

סעיף 3 - תשלום

 

3.1 שיטות תשלום

ניתן לבצע תשלום על הרכישות אך ורק באמצעות:

  • כרטיס אשראי (Carte Bleue, Visa, MasterCard, e-Carte Bleue): תתבקש להזין מספר כרטיס ותאריך תפוגה, ישירות בתיבה המיועדת למטרה זו. פרטי הבנק אינם נשמרים על ידי האתר.

  • PayPal: עליך להיות בעלים של חשבון PayPal ולתת כתובת דוא"ל וסיסמת PayPal.

  •  

3.2 אבטחת עסקת התשלום

 

האתר עושה שימוש במערכת אבטחה 3D Secure.


אופטיקל סנטר אימצה את תהליך ההצפנה SSL וחיזקה את כל תהליכי ערבול המידע וההצפנה כדי להגן על הנתונים הרגישים ביותר הנוגעים לאמצעי התשלום ביעילות רבה ככל האפשר. פרוטוקול "3D Secure" לתשלומים בכרטיסי אשראי: מאז 1 באוקטובר 2008, הבנקים הצרפתיים משתמשים בפרוטוקול              "3D Secure" לשם אבטחה טובה יותר בתשלום באינטרנט ללקוחות המבצעים הזמנות מקוונות.

על כן, אופטיקל סנטר פועלת נגד הונאה בשיתוף פעולה עם Ogone כדי להגן על לקוחותיה מפני כל שימוש במרמה בכרטיסי האשראי שלהם.

בפועל, תתבקש לספק: מספר כרטיס אשראי, תאריך תפוגה וקוד אבטחה (שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי). תופנה לאתר האינטרנט של הבנק שלך, שבו תתבקש להזין קוד אבטחה כדי לאשר את העסקה. יש לציין, כי כל בנק רשאי לבחור אמצעי אימות משלו, ולכן הבנק הוא זה שמעניק לקונה את קוד האבטחה שיש להשתמש בו. על הקונה ליצור קשר עם הבנק כדי לקבל את המידע הנחוץ וייתכן שאף לספק את פרטי הטלפון שלו כדי לקבל קוד אבטחה.

 


סעיף 4 - משלוח וקבלה

 

4.1 תקנות כלליות

המוצרים המוזמנים על ידי הקונה על פי תנאי מכירה אלו יישלחו לכתובת המצוינת על ידי הקונה ככתובת המשלוח להזמנה הרלוונטית.

כל החבילות נשלחו מצרפת.

הקונה יכול לבחור את שיטת המשלוח, על פי הקיים בעת ההזמנה: משלוח באמצעות Colissimo או משלוח לחנות פיזית של אופטיקל סנטר לבחירתו.  שיטות משלוח אלו עשויות להשתנות, חלק יוסרו ואחרות יוספו ללא הודעה מוקדמת ומבלי שתיגרם אי נוחות כלשהי לקונה.

המחירים החלים על שיטת המשלוח הנבחרת יצוינו במהלך תצוגה מקדימה של ההזמנה, כדי שהקונה יוכל לשנות את בחירתו.

 

4.2 זמני אספקה

זמן האספקה הוא בממוצע 2 ימי עבודה לצרפת ו-6 עד 10 ימי עבודה באירופה מיום שליחת החבילה.

זמנים אלו הם הערכה ואופטיקל סנטר תלויה בשירותי הדואר.

עם שיגור החבילה, הקונה מקבל מייל המיידע אותו על שליחת החבילה לכתובת המשלוח שבחר. במייל זה, במשלוחים עד הבית, יצויין מספר המעקב של Colissimo של החבילה, המאפשר לקונה לעקוב אחר התקדמות המשלוח באתר http://www.colissimo.fr. כאשר הקונה דורש שההזמנה תישלח לאחת מחנויות רשת אופטיקל סנטר, מספר מעקב של DPD מאפשר ללקוח לעקוב אחר משלוח החבילה שלו באתר http://www.dpd.fr. אופטיקל סנטר אינה אחראית לאי קבלה של המייל על ידי הקונה, אם לא התאפשרה קבלה בשל שינוי כתובת מייל, או אם המייל זוהה כדואר זבל על ידי ספק הדוא"ל. באחריות הקונה להבטיח תנאי קבלה נאותים, ואופטיקל סנטר  אחראית להוכיח רק כי ניתנה הודעת ניתוב.

 

4.3 עיכובים באספקה

במקרה של עיכוב באספקה, יישלח מייל לקונה המיידע אותו על עיכוב אפשרי. במקרה של עיכוב במשלוח, אופטיקל סנטר תספק תאריך משלוח חדש במייל.

בכל מקרה, בהתאם להוראות החוק, במקרה של עיכוב במשלוח של יותר מ-7 ימים, הקונה יכול לבטל את ההזמנה בתוך 60 ימי עבודה. עם זאת, הקונה יכול לבטל רק עד 7 ימים לאחר קבלת החבילה.

אופטיקל סנטר מעודדת גם את הקונה לעקוב בקביעות אחר המשלוח וליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל במקרה של שאלה או בעיות.

 

4.4 חריגויות, פגמים, חבילה פגומה

הקונה מתבקש לבדוק את מצב החבילה והמוצרים מיד עם קבלת המשלוח. על כל חבילה לכלול רצועה שחורה, המעידה על כך שהחבילה לא נפתחה במהלך ההובלה. אם החבילה שלך נארזה מחדש על ידי חברת השילוח, אנו מבקשים ממך להביע את הסתייגותך עם הקבלה.

על הקונה להודיע למוכר על כל פגמים הקיימים בטובין שנשלחו באמצעות הדואר/צ'ט/דוא"ל בתוך שבוע אחד מקבלת המשלוח.

במקרה זה, על הקונה לתת הצהרה מפורטת בכתב ולהחזיר את המוצר/ים באריזתם המקורית עם כל חלקי המוצר (מסגרת, נרתיק, עלון וכל האביזרים). אופטיקל סנטר תחליף את המוצר/ים או תעניק זיכוי על המחיר התקף למשך שנה אחת. עם זאת, הלקוח יכול לקבל החזר כספי על ידי סימון התיבה "החזר את הזיכוי שלי" באזור הלקוח. אם הוא אינו בוחר בהחזר כספי, הזיכוי יישמר לו למשך שנה. לאחר תקופה זו, אם אזור הלקוח לא היה פעיל, הוא יימחק והזיכוי יאבד. אם המוכר אינו מקבל תלונה במהלך תקופה זו, הדבר ייחשב שהלקוח קיבל, באופן מוחלט וללא הסתייגות, את הטובין שנשלחו.

במשלוח לחנות, יתבצע אישור במקום עצמו על תאימות המוצרים שנשלחו. במקרה זה, בכפוף לתאימות לא תתאפשר החזרה של המוצרים בשל אי תאימות.

 

 

סעיף 5 - הזכות להחזרת מוצר

בהתאם להוראות החוק הקיימות, לקונה ניתנת תקופה בת 14 יום מקבלת המוצר כדי לממש את זכותו להחזיר מוצר מ- http://www.optical-center.fr מבלי שיצטרך להצדיק  את ההחזרה או לשלם קנס כלשהו. הקונה מאבד את זכותו להחזרת מוצר, אם המוצר הופך לבלתי ראוי לשיווק.

לכן יש להחזיר את המוצר במצב מושלם באריזתו המקורית. עם זאת, לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים:

  • מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח, לדרישתו: במקרה זה, ניתן להחליף מוצרים רק אם הם אינם מתאימים, אם קיימת בעיית מיקוד ראייה, או טעות במרשם.

  • מוצרי ניקוי פתוחים או עדשות מגע משומשות.

  • עדשות שיוצרו במיוחד כגון עדשות שנתיות, רבעוניות או עפ"י מרשם אישי, שהוזמנו או יוצרו במיוחד עבורו.

  • כל המוצרים אשר הפכו לא ראויים לשיווק.

באופן כללי, הזכות להחזיר מוצר תחול אך ורק על מוצרים במצב מושלם באריזתם המקורית, עם האביזרים והעלונים שלהם.

בכל מקרה, לקוחות האתר נדרשים לציית להליך ההחזרה המתואר בסעיף בתנאי המכירה הכלליים. אם מממשים את זכות ההחזרה בתקופה המצוינת לעיל, מחיר המוצר/ים הנרכשים יוחזר בצורה של זיכוי או החזר כספי לחשבון הבנק, אם אופציה זה מצוינת באזור הלקוח.

כתובת ההחזרה היא כדלקמן:

שירות לקוחות אופטיקל סנטר OPTICAL CENTER, 74-76, rue Laugier 75017 Paris

לא ניתן להחזיר מוצרים לחנות אופטיקל סנטר.

 

סעיף 6 - החזרת מוצר והחזר כספי

בהתאם לתנאים המשפטיים החלים, לקונה ניתנת תקופה של 14 יום מקבלת המוצר לממש את זכותו להחזיר מוצר. הלקוח יישא בעלות החזרת המוצרים.

הכתובת להחזרה היא כדלקמן:

שירות לקוחות אופטיקל סנטר OPTICAL CENTER, 74-76, rue Laugier 75017

שירות לקוחות אופטיקל סנטר OPTICAL CENTER, 74-76, rue Laugier 75017 Paris

Paris

עם הקבלה אצלנו, "חשבון הלקוח" שלך יזוכה ב"זיכוי" התקף למשך שנה אחת, שניתן להשתמש בו בהזמנות הבאות. עם זאת, הלקוח יכול לקבל החזר כספי על הסכום על ידי סימון התיבה "החזר כספי על הזיכוי שלי" באזור הלקוח שלו. אם הוא אינו בוחר בהחזר כספי, הזיכוי יעמוד לרשות הלקוח למשך שנה. לאחר תקופה זו, אם אזור הלקוח לא היה פעיל, הוא יימחק והזיכוי יאבד.

המוצרים המוחזרים לא יהיו פגומים.

בכל החזרה הנוגעת לרכישה של ציוד אופטי (מסגרות ומשקפיים לתיקון ראייה), הלקוח מחויב להחזיר את מסמכי ההחזר הכספי (דף  ביטוח לאומי וחשבונית) יחד עם החבילה.

 

סעיף 7 - אחריות

בהתאם לסעיפים החוקיים החלים בנוגע לתאימות הטובין לחוזה, ובמיוחד אלו המפורטים בנספח 1 לתנאים אלה, אופטיקל סנטר תחזיר כסף או תחליף מוצרים פגומים או שאינם מתאימים להזמנה.

יש להחזיר את המוצרים במצב שבו הם התקבלו, עם כל החלקים (אביזרים, אריזה, הוראות...).

עם זאת, אופטיקל סנטר אינה אחראית ל:

  • שיבושים או עיכובים באתר הנובעים מעבודות תחזוקה, כשלים טכניים, כוח עליון, צדדים שלישיים או נסיבות אחרות כלשהו שאינן בשליטתה.

  • אי יכולת זמנית לגשת לאתר, בשל נסיבות שאינן בשליטתה, כגון מקרים של שיבושים ברשת האינטרנט או תקלה בציוד הקבלה של הקונה לרשת האינטרנט.

 

סעיף 8 - קניין רוחני

כל תוכן האתר מוגן על ידי זכויות יוצרים: הטקסטים, העיצוב והגרפיקה הם קניינה הבלעדי של אופטיקל סנטר.

אין לשכפל את האתר במלואו או בחלקו, וכל שימוש חייב אישור בכתב של אופטיקל סנטר.

 

סעיף 9 - הגנה על נתונים אישיים

פרטיו האישיים של הקונה (שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, תפקיד, מייל וכתובת דואר, מספרי טלפון ופקס) נאספים על ידי אופטיקל סנטר למטרות ניהול הזמנה, משלוח והנפקת חשבונית בהתאם להוראות החוק להגנת המידע 78-17 מ- 6 בינואר 1978.

מידע אישי יימחק לאחר 5 שנים מיום הפעילות האחרונה באזור הלקוח שלך. הפרטים הנדרשים לשימור חשבוניות יישמרו על בסיס ספציפי וייעשה בהם שימוש רק במקרה של דרישה מטעם רשויות הפיננסים, אולם פרטי הבנק אינם נשמרים.

מידע שחובה על הקונה לספק כדי לבצע את ההזמנה מצוין באינטרנט על ידי כוכבית. הקונה רשאי לגשת, לשנות, לתקן ולמחוק את המידע האישי שסיפק בכל עת.

 

Conformément aux règles applicables à la médiation, vous pouvez saisir un médiateur de la consommation en cas de litige sur un achat effectué sur le Site. Au préalable, tout litige doit être portée à la connaissance de Madame Sandra Vidal, Responsable Consommation, OPTICAL CENTER, 74-76, rue Laugier 75017. Toute Médiation se fera par : AME association des médiateurs Européen (association conventionnée). Les demandes de médiations se feront directement à partir du lien suivant : http://www.mediateurseuropeens.org/demander-une-mediation.

 

סעיף 10 - מידע כללי

 

10.1 נתיקות

אם נמצא שאחד או יותר מתנאי מכירה אלו אינו תקף או הוכרז ככזה על פי חוק, תקנה, או כתוצאה מהחלטה סופית של בית משפט בר סמכא, הסעיפים האחרים עדיין יישארו במלוא תוקפם והיקפם.

 

10.2 החוק החל וסמכות השיפוט

כל סכסוך בנוגע לעריכה, פרשנות, ביצוע או סיום של החוזה בין אופטיקל סנטר לבין הקונה יהיה, בהעדר הסכם ידידותי, בסמכותם של בתי המשפט בצרפת, גם אם יש יותר מנתבע אחר.

בהתאם לחוקים החלים לגישור, ניתן ליצור קשר עם נציב תלונות הציבור במקרה של סכסוך על רכישה שנעשתה באתר. לפני כן, יש להביא כל ליטיגציה לידיעת גב' סנדרה וידאל, קשרי לקוחות,

 OPTICAL CENTER, 74-76, rue Laugier 75017

נספח 1
ניוזלטר OK

הבחירה שלי
TV
צור קשר
היסטוריה
מרוצה או החזר כספי
בחירת המוצרים שלי
נא לחץ על הקישור הבא כדי להתחבר ולהציג את המוצרים שבחרת
נקה מהמוצרים שנבחרו
תמיכה ויעוץ צור קשר בצאט לקניית אונלין מיום ראשון עד חמישי משעה 10:00 עד 18:00 contact@optical-center.com .
מוצרים שביקרת
רוקן את ההיסטוריה שלי