תנאי מכירה כלליים

  1. דף הבית
  2. תנאי מכירה כלליים

תנאי מכירה כלליים

מבוא

אתר סחר אלקטרוני זה (להלן, "האתר") בכתובת http://www.optical-center.co.il מוצג על ידי חברת אופטיקל סנטר, שמשרדיה נמצאים בכתובת ‏ לונץ 2 ירושלים.

חברת אופטיקל סנטר בינלאומי בע"מ מפעילה חנות מקוונת בכתובת http://www.optical-center.co.il העוסקת במכירה מקוונת של מוצרי אופטיקה ומשקפיים.

מקצוע האופטיקה נתון לפיקוח, והאתר מנוהל על ידי אופטיקאים מורשים.

לרשות הלקוח עומדים מספר הטלפון 0733869292 וצ'ט מקוון.

 

סעיף 1 - מטרה

מטרתם של תנאי מכירה כלליים אלה (להלן, "תנאי המכירה") היא מחד, ליידע את הצרכן (להלן, ה"קונה") על התנאים וההתניות שלפיהם המוכר (להלן, "אופטיקל סנטר" או "המוכר") מבצע מכירה ואספקה של המוצרים שהוזמנו, ומאידך, להגדיר את הזכויות והחובות של הצדדים בנוגע למכירת מוצרים על ידי אופטיקל סנטר לקונה.

תנאים אלה חלים, ללא הגבלה או סייג, על כל מכירות המוצרים המוצעים על ידי אופטיקל סנטר באתר האינטרנט שלה בכתובת http://www.optical-center.com.

על כן, עצם העובדה שהקונה מזמין מוצר המוצע למכירה באתר משמעה כי הוא מקבל באופן מלא את תנאי המכירה הנוכחיים, שהקונה מאשר שקרא לפני שביצע את ההזמנה. כל תיק רפואי הינו אישי, הלקוח מתבקש ליצור אזור לקוח לכל מוטב.

המוטב של משקפי ראייה במרשם מאשר כי הוא בן 16 ומעלה בזמן הרכישה. כל קונה הרוכש משקפי ראייה ועדשות במרשם בגילאי 16 עד 18 מאשר כי יש לו אישור מההורים לבצע את הרכישה. יש להמציא הוכחה על פי דרישה של אופטיקל סנטר.

הקונה מאשר כי ברשותו מרשם רפואי תקף שקיבל מרופא עיניים. יוזכר, כי במקרה של הזמנת עדשות מגע לתיקון ראייה בפעם הראשונה דרושה תקופת הסתגלות בהשגחה רפואית.

אופטיקל סנטר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי המכירה בכל עת. בנוסף, תנאי המכירה החלים על הזמנה הם התנאים שאישר הקונה בעת ביצוע ההזמנה. 

 

סעיף 2 - עריכת החוזה והזמנות

 

2.1 זמינות מוצרים

הצעות המוצרים תקפות כל עוד המוצרים המוצגים באתר נמצאים במלאי.

אם המוצר חסר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה, אופטיקל סנטר תיידע את הקונה במייל וההזמנה תבוטל אוטומטית. במקרה של חיוב בחשבון, הקונה יקבל זיכוי שניתן לראות באזור הלקוח שלו. עם זאת, הלקוח יכול לקבל החזר כספי על הסכום על ידי סימון התיבה "החזר כספי על הזיכוי שלי" באזור הלקוח שלו. אם הוא אינו בוחר בהחזר כספי, הזיכוי יעמוד לרשות הלקוח למשך שנה. לאחר תקופה זו, אם אזור הלקוח אינו פעיל, הוא נמחק והזיכוי יאבד.


 2.2 חבר מביא חבר ומבצעים

בעת ביצוע ההזמנה הראשונה, הקונה מוזמן ליצור חשבון אישי, שבו הוא יכול לראות את פרטיו האישיים סיכום ההזמנה.

הקונה יכול להשתמש בקודי מבצע בקנייה. קודים אלו תקפים לתקופת זמן מוגבלת בלבד והאתר רשאי להסירם בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

 

סעיף 3 - תשלום

 

3.1 שיטות תשלום

ניתן לבצע תשלום על הרכישות אך ורק באמצעות:

  • כרטיס אשראי תתבקש להזין מספר כרטיס ותאריך תפוגה, ישירות בתיבה המיועדת למטרה זו. פרטי כרטיס אשראי אינם נשמרים על ידי האתר.

  • PayPal :עליך להיות בעלים של חשבון PayPal ולתת כתובת דוא"ל וסיסמת PayPal.

     

3.2 אבטחת עסקת התשלום

בפועל, תתבקש לספק: מספר כרטיס אשראי, תאריך תפוגה וקוד אבטחה (שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי). תופנה לאתר האינטרנט של הבנק שלך, שבו תתבקש להזין קוד אבטחה כדי לאשר את העסקה. יש לציין, כי כל בנק רשאי לבחור אמצעי אימות משלו, ולכן הבנק הוא זה שמעניק לקונה את קוד האבטחה שיש להשתמש בו. על הקונה ליצור קשר עם הבנק כדי לקבל את המידע
הנחוץ ויתכן שאף לספק את פרטי הטלפון שלו כדי לקבל קוד אבטחה.

 


סעיף 4 - משלוח וקבלה

 

4.1 תקנות כלליות

המוצרים המוזמנים על ידי הקונה על פי תנאי מכירה אלו נשלחו לכתובת המצוינת על ידי הקונה כתובת המשלוח להזמנה הרלוונטית.

הקונה יכול לבחור את שיטת המשלוח, על פי הקיים בעת ההזמנה: משלוח באמצעות דואר ישראל או משלוח לחנות פיזית של אופטיקל סנטר לבחירתו. שיטות משלוח אלו עשויות להשתנות, חלק יוסרו
ואחרות יוספו ללא הודעה מוקדמת ומבלי שתיגרם אי נוחות כלשהי לקונה.

המחירים החלים על שיטת המשלוח שנבחרה יצוינו במהלך תצוגה מקדימה של ההזמנה, כדי שהקונה יכול לשנות את בחירתו.

 

4.2 זמני אספקה

זמן האספקה הוא בממוצע 7 ימי עבודה לישראל.

זמנים אלו הם הערכה אופטיקל סנטר תלויה בשירותי הדואר 


עם שיגור החבילה, הקונה מקבל מייל המידע אותו על שליחת חבילה לכתובת המשלוח שבחר.

 

4.3 עיכובים באספקה

במקרה של עיכוב באספקה, יישלח מייל לקונה המידע אותו על עיכוב אפשרי. במקרה של עיכוב במשלוח, אופטיקל סנטר תספק תאריך משלוח חדש במייל.
אופטיקל סנטר מעודדת גם את הקונה לעקוב בקביעות אחר המשלוח וליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל במקרה של שאלה או בעיות.

 

4.4 חריגויות, פגמים, חבילה פגומה

הקונה מתבקש לבדוק את מצב החבילה והמוצרים מיד עם קבלת המשלוח. על כל חבילה לכלול רצועה שחורה, המעידה על כך שהחבילה לא נפתחה במהלך ההובלה. אם החבילה שלך נארזה מחדש על ידי חברת השילוח, אנו מבקשים ממך להביע את הסתייגותך עם הקבלה.

על הקונה להודיע למוכר על כל הפגמים הקיימים בטובין שנשלחו באמצעות הדואר/צ'ט/דוא"ל בתוך שבוע אחד מקבלת המשלוח.

המשתמש באתר מצהיר שאין בכוונתו לשכפל, להפיץ , למכור או לשווק מידע כלשהו מן האתר . ואין בכוונתו לעשות כל שימוש מסחרי  מטעמו או מהספקים או מצד ג' כלשהו .

במקרה זה, על הקונה לתת הצהרה מפורטת בכתב ולהחזיר את המוצר/ים באריזתם המקורית עם כל חלקי המוצר )מסגרת, נרתיק, עלון וכל האביזרים(. אופטיקל סנטר תחליף את המוצר/ים או תעניק זיכוי על המחיר התקף למשך שנה אחת. עם זאת, הלקוח יכול לקבל החזר כספי על ידי סימון התיבה "החזר את הזיכוי שלי" באזור הלקוח. אם הוא אינו בוחר בהחזר כספי, הזיכוי יישמר לו במשך שנה. לאחר תקופה זו, אם אזור הלקוח לא היה פעיל, הוא נמחק והזיכוי יאבד. אם המוכר אינו מקבל תלונה במהלך תקופה זו, הדבר ייחשב שהלקוח קיבל, באופן מוחלט וללא הסתייגות, את הטובין שנשלחו.

משלוח לחנות, יתבצע אישור במקום עצמו על תאימות מוצרים שנשלחו. במקרה זה, בכפוף לתאימות לא תתאפשר החזרה של המוצרים בשל אי תאימות.

 

צור קשר

תמיכה וייעוץ

צור קשר בצאט לקניית אונלין מיום ראשון עד חמישי משעה 10:00 עד 18:00

טל 3098*

.

ניוזלטר

קבל כל העדכונים שלנו

יתרונות אופטיקל סנטר אונליין

קנה בבטיחות

הסדר קופות חולים

הסדר קופות חולים

גלה
ביטוח שנה

ביטוח
שנה

גלה
מחיר מיוחד אינטרנט

מחיר מיוחד אינטרנט

גלה
משלוח מהיר

משלוח מהיר

גלה